måndag 26 januari 2009

Storstädning i garderoben!


Ja, så tomt såg det ut i garderoben, men sängen var destå mera fyld! Den nedersta hyllan är som man ser redan fixad, och kläderna ligger i tre högar för att det ska kunna vara där... Jag förstår inte hur man helt plötsligt har så mycket kläder och ändå aldrig har något att ta på sig!
Visst är det fina högar? :-) Jag tycker själv jag har varit otroligt duktig. Det här är ordningen efter kaoset, men tog ingen bild på klädhögen... Tyckte inte det var något att skryta om... :-)

Ja, till och med mina skolådor har det kommit ordning i, dom har fått lappar på så att jag nu vet vilka skor som ligger i vilka lådor! Specielt bra när det ligger tre par skor i vissa av dom... Det slutar alltid med att jag glömmer vilka skor jag har och köper likadana igen... :-S

Undrar hur länge ordningen håller... Mitt mål är en vecka... :-D

Inga kommentarer: