torsdag 11 oktober 2007

Tidsfördriv

Jag kan inte ta det seriöst. Tentan är imorn och jag sitter här och kan inte ta det seriöst. Jösses alltså, det är ju helt otroligt. Jag är inte nervös eller orolig eller någonting alls, förmodligen för att jag har passerat det till bryr mig inte! Sitter och funderar på om jag ska ringa Berit och kolla om hon ska till farma-fest imorn. Egentligen så borde jag ta en vakt och så en till på lördag, kanske till och med en på söndag. Jag behöver ju pengarna... Men känner att jag behöver ha lite kul också, det har varit en jobbig vecka! Jag tror det är mer det jag fokuserar på, att imorn så är det klart (förhoppningsvis) och så kan jag vara lite ledig i helgen och inte plugga alls! Efter tentan ska jag ner på stan och fixa lite grejer och kanske ta en fika helt själv och bara njuta av att inte ha några böcker att springa hem till! Underbart!

Lyssnar på en låt som mamma gillar, men hon hör den på spanska och jag på engelska. A world without love by Peter and Gordon. Jag gillar gammal musik... Lay lady lay, Bob Dylan, fantastiskt skön låt!

Inga kommentarer: