söndag 25 oktober 2009

Buy Nothing Month

Regn ute, regn inne, regn i hjärtat, regn i sinnet...? Njae inte helt rätt kanske, men visst blir man sjuk deprimerad av att det bara öser ner hela tiden!?

Jag har igår läst om något så intressant som en buy-nothing månad. Det skulle verklign vara något för mig. Det måste vara något seriöst fel på mig när jag i ren ärlighet inte vet om jag skulle klara det. Inte köpa någonting alls. Ingen liten topp, eller söt klänning eller strumpbyxor som både är praktiska och fina. Inga fina stickade, ulliga fina tröjor!? Jo, jag tror visst jag blir tvungen att försöka, måste bevisa för mig själv att jag kan. Så från och med 1/11 köper jag noll och nada!

Nu ska jag slänga min trötta kropp i dushen så jag kan vara fin och ren när jag ska träffa B till Brunch, oj det är visst redan om en timme och tjugo minuter, får skynda mig!

Inga kommentarer: