tisdag 15 december 2009

Nedräkning till Julen har börjat!!

Nu känns det nära, riktigt nära! Imorn ska jag ha en låååång dag med både psykisktsjuka människor, undervisning, panik-shopping (jag trodde ju jag var färdig med julklapparna för flera veckor sedan men ikke!!), skridskoåkning med mina tjejer från tjejklubben (med Ungdommens Röda Kors, en grupp för tysta/blyga flickor mellan 10 och 12år) och tillsist möte med folk som har min framtida bostadssituation i sina händer... Allt i allt en ganska avslappnad och lugn dag... NOT! Men sen! Efter att ha kommit igenom det helvete ska jag sova en sista natt i min seng innan jag flyger i väg!!! Fantastiskt efterlängtat!

Nu måste jag leta fram mina gamla skridskor... Hoppas verkligen inte jag ramlar på isen, vill helst inte dyka upp med våt rumpa till mötet efteråt!

Inga kommentarer: