onsdag 9 december 2009

Usel dag!

Min dag:
10.30 Min värsta mardröm blir verklighet
11.00 Jag går i panik, hyperventilerar och lägger min under täcket och gråter
11.20 Mamma och pappa räddar mitt skinn (ofattbara underbara människor!)
12-13 Undersöker alternativ, skriver mails, ringer viktiga samtal
13.00 Jag pratar med AS i telefon och upptäcker att jag undervärderar mina vänner, skäms på mig! Måste lära mig att lita på dom och låta dom hjälpa mig när det behövs.
13.20 Gråter lite mera
13.30 Äter lite gröt till frukost
14-15.30 Skriver om min ansökning, finputsar mitt cv og skriver flera mails
16.00 Springer i väg till mötet jag hade glömt jag hade
17.00 Flera viktiga telefonsamtal och planering samt ordnar lite praktiska saker till imorn
18-20.30 Stenar framför diverse serier på datorn och försöker att glömma dagen
20.40 Ser trailern på "Did you hear about the Morgans?"Ebbas blogg och skrattade(!!!!)

Konklusion: Hopplöst usel dag som väldigt gärna får vara över snart, fastän jag vet att i morgon inte direkt blir bättre (har det svåraste samtal kvar att ringa...) MEN en rolig film kan ändå få mig att skratta, dvs. det finns hopp för mig ännu!!

Inga kommentarer: