söndag 14 november 2010

Lanvin for H&M

Jag kan inte bestämma mig för om jag älskar eller hatar Lanvins kollektion för H&M. Den är inte alls jag, annat än kanske en svart klänning, och möjligtvis dom här skorna. Dom är från herrkollektionen, men visst är dom snygga? Vet bara inte om metalliska herrskor är rigtigt jag. Eller, jag vet att det inte alls är jag, men skulle det kunna vara jag? Finns dom överhuvudtaget i små liten storlek som 38? Det gör dom nog inte nu när jag tänker på det… Nåja, skulle ändå inte ha dom…

6100_SL_061

Ok, det finns kanske också en lila klänning som är okey. Jag tycker bara det är tråkigt att det är en så “festlig” kollektion – det är ju inte alla som kommer fira jul och nyår med stora fina fester! Visserligen har jag viktiga fester i januari, men tror inte dom här klänningarna är så passande. Skulle mycket hellre ha haft något som lite mera praktiskt – och kanske lite billigare också, men det er bara för att jag är så pank just nu – egentligen tycker jag det är ganska okey priser med tanke på att jag har hört att det är rigtigt bra material på grejerna…

6100_SL_001

6100_SL_015

Nu får vi se vad det blir till – kommer förmodligen inte köpa något, men vill gärna ner och se vad som finns kvar efter att alla “fashonistas” har raidat butiken en tisdag morgon…

Inga kommentarer: