söndag 2 januari 2011

Mitt nyår börjar först om en månad

Alla reklamer handlar just nu om føljande:

1. Gå ner i vikt i 2011

2. Hitta kärleken i 2011

3. Handla billigt/spara pengar i 2011

4. Hur du få det bästa liv du kan få ( och diverse andra “inspirerande” floskor)

Shoot me, shoot me now!

 

Måste ta mig igenom nästa vecka innan mitt liv börjar igen, faktiskt måste jag ta mig igenom hela januari innan mitt liv börjar igen. Bara jag kommer så långt, bara det lyckas imorgon och på torsdag – då slapnar jag av, då slutar säkart illamåendet och hjärtklappningen och känslan av att vara en helt komplet idiot som inte fattar kirurgi överhuvudtaget! Vet inte hur många gånger jag har ställ mig själv den här frågan dom senaste veckorna  men: varför – VARFÖR – har jag gett mig i kast med den här fruktansvärdt plågsamt krävande utbildning!!?

Inga kommentarer: