lördag 1 maj 2010

Födelsedag

Nu är det under en timme kvar av Min dag. Jag har packat, flyttat, burit och firat. Hade inte planerat ett dugg för idag, annat än att jag skulle flytta såklart och mina fina vänner har gjort det som skulle ha varit en väldigt jobbig dag till en fantastisk dag.

Jag blir alltid så nostalgisk och lite små-deppig på min födelsedag, men det har jag inte alls hunnit med idag, så därför använder jag min sista timme på det. Känns skönt att se tillbaka på året som gått och hur mycket längre man har kommit. För även fastän vissa saker inte har gått i uppfyllelse sedan sist jag önskade mig dom så känns dom närmare och jag arbetar själv på att komma närmare mina mål, och mer kan man inte begära.

Jag har ett ganska härligt liv när jag tänker efter och en sån dag som idag visar verkligen det. Den enda som sätter hinder i vägen för mig är jag själv, så det är mitt mål till nästa födelsedag, att försöka inte att gå i vägen för mig själv. Och om jag känner mig ensam så har jag nu en helt fantastisk bild att se på och komma ihåg att så är det faktiskt inte.

Inga kommentarer: