måndag 10 maj 2010

Sex and the City 2

Ja, jag är en av dom… En av dom som väldigt gärna vill till premiären av SATC den 3/6 (i Dk). Nu är problemet bara det att jag delar den “dröm” med en massa andra tjejer som förstör sidan! Jag kan inte komma in på bions hemsida för att boka biljetter eftersom alla dom trängs! Jag borde få komma först eftersom jag (troligtvis) är äldst och kommer att bli gammal och grå och dö först… Eller nåt i den stilen… Specielt om jag inte får tag i några biljetter snart!!

Jag hade faktisk fått fem biljetter, och så gick sidan ner innan jag han klicka på “acceptere” knappen! Frustration!!!

Ok, har precis kommit in på sidan där man kan välja platser, mina super platser i mitten långt bak är självklart borta och nu har jag (om det vill gå igenom!) fem platser väldigt långt fram och ute på sidan… Ja, ja, bättre än ingenting antar jag!

Det blir great! Har tenta den 25/5, 2/6 och 14/6 så en liten biopaus är just det jag behöver den 3/6!!

Förresten, är det inte tråkigt att det är sååå mycket fokus på Carrie/SJP?? Bara hon på plancherna. I övrigt gillar jag verkligen inte solglasögonen på bilden till höger, men den vita klänningen är precis en sån som jag skulle kunna ha hängande i garderoben! I love it!

Inga kommentarer: