fredag 28 maj 2010

Min fredagskväll

Snapshot_20100528_4

Litade på min instinkt (och Tv2’s väderleksrapport) och struntade i utomhuskoncerten ikväll och vilken tur det, det regnade hela vägen hem! Så nu sitter jag här med min stora godisskål – mango, jordgubbar, blåbär och Anthon Berg 72% choklad, en kokbok jag har velat ha i säkert två år nu och en fransk film som jag har sett trailern på och är säker på kommer att vara jätte romantisk, sorgsen och super fransk! Love it!

Måste dock komma ihåg att hoppa tidigt i seng i dag, orkar inte flera såna mornar som imorse! När jag kommer upp 1,5 timme efter det att jag har satt alarmen till betyder det att jag är trött, allt för trött, så nu tar jag tag i det och kryper i säng senast klockan 23! (jösses, känner hur stressad jag blir av att jag bara har två och en halv timme kvar att vara vaken! jag är mysko!!)

Inga kommentarer: