tisdag 23 januari 2007

Heart of life

Jag har ett ganska specielt förhållande till ord. Jag älskar ord. Det finns inte mycket som är så vackert som några välvalda ord ihopsatta på ett helt unikt sätt. John Mayer gör det konstant. Enkla vardagsord som han sätter ihop till meningar på ett sätt som ingen annan kan. Igår hörde jag "Heart of life" för första gången, och jag fick tårar i ögonen. Den är så hoppfull. En otroligt vacker låt som helt enkel berör. Continuum står helt klart som min högsta prioritering nästa gång jag är nere på stan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Härligt att "springa på" ett John Mayer-fan:) Håller verkligen med dej om hans underbara ordval! Du kommer att älska Continuum!!
/Chris

Anonym sa...

oj! Ja e inte alls anonym..
/Chris

(cornflower-chris.blogspot.com)