söndag 29 november 2009

Första advent!

Ingen alarm som ringer kl.6.00, ingen stress med att slänga i sig frukost och kuta iväg till bussen! Nej, i dag vaknade jag helt av mig själv klockan 10 och diskade undan lite, sen åt jag frukost i sällskap med Dr. Lightman (om ni inte har upptäckt Lie to Me så måste ni börja kolla! man lär sig en massa om kroppsspråk och att se om folk ljuger!). Nu springer jag runt i min fantastiska randiga myströja och har damsugit, gjort badrummet rent (det värsta som finns men när man har genomlidit så är det härligt!) och ska iväg och handla och till ett snabbt möte med PIT-gruppen. I kväll blir det pyntning, bakning och mys!! Åhhh! Jag börjar visst komma i julstämning... I bakrunden hörs i alla fall Nat King Cole's Christmas Song.

Glad första advent!

Inga kommentarer: