söndag 16 september 2007

Hide and Seek

Jag gillar låten, den är mystisk på något sätt och den var med till min yoga timme idag. Ett bra program faktiskt. Hårt på ett bra sätt. Har varit till dans också... en riktig träningsdag har det varit!

Har dessutom städat hos Johan. Han hade inte fattat hur man öppnade hans nya balkong så jag fick komma och hjälpa honom och så fick vi pankakor och glass när vi var färdiga. Åt förresten lunch med honom på stan idag. Ganska kul hur vi bestämmer oss för att träffas bara sådär plötsligt eftersom jag ska äta mellan mina träningspass och så stöter jag på Alice på stan med sin syster. Av alla människor som jag kunde ha stött på så stod hon helt plötsligt där i en av dom små gatorna till och med! Nå, men det var trevligt att äta med dom idag, men så har vi säkert ingenting att prata om imorn! Hehe...

Lång fredagsbar nästa fredag!! Jag har ett skåp att lägga mina grejer i nu så jag behöver inte ha dom liggande i loungen, perfekt! Måste komma på vad jag ska ha för kläder, får ju inte köpa något nytt!

Jösses, låten fastnar verkligen i huvudet!

Inga kommentarer: