lördag 18 november 2006

Dumma låtar!

Varför kan låtarna jag har köpt på itunes inte spelas på min mp3?? Jag vet att det egentligen är till ipod men jag tycker att jag har hört andra som köper musik där som kan lyssna på dom på en mp3... Åh det är jag och tekniken igen! Vi kommer aldrig att bli bästa vänner, men just nu hoppas jag på att vi i det minsta kan hålla det på ett artigt och hövligt plan.

Idag har jag pluggat. Har inte hunnit med 100% av allt det jag ville, men tillräckligt. Känner mig inte så stressad just nu, har börjat komma i kapp igen efter att ha varit på väg att glida ifrån ett tag. Det är bra att det är svårt, då känns det på något sätt mer ok att jag tycker att det är jobbigt. Men bäst av allt är ju självklart att det är spännande, det känns viktigt och jag känner mig smart när jag har läst och fattat det jag i början trodde jag aldrig skulle förstå. Otroligt skön känsla! Nu ska jag bara hålla ut en månad till innan jag får flera veckors lov! Underbart! Det känns välförtjänt.

Inga kommentarer: