tisdag 2 februari 2010

Insnöad

Jo, det är en bil der nere!

Eller kanske rättare sagt utsnöad... Jag sitter på sjukhuset och tänker att jag nog kan bo här dom närmaste dagarna, eller i alla fall tills det har slutat snöa. Det är väldigt praktiskt eftersom jag får läst en massa (både om pyttesmå förtidigt födda barn och barn med CP och hydrocephalus och en massa annat viktigt och spännande!), mindre praktiskt eftersom jag inte har en säng att sova i eller kontakt stick till min dator (!!)...

Hur som helst så måste jag faktiskt ta mig ner på stan snart, vill kolla lite second-hand bord innan vi har redaktionsmöte på Acuta, men inte ens tanken om att jag skulle kunna få köpa något lockar när det öser snö ner på det här sättet. Tur att jag valde bussen i morse, fastän jag kom försent - igen! Får hoppas på att bussarna kör någorlunda till tiden så man slipper stå utanför och frysa.

Inga kommentarer: