måndag 1 februari 2010

Tröttis

Jag vet att jag har varit trött i vad som känns som flera månader nu, men jag är alltså otroligt trött i dag igen. Har haft föreläsningar från kl.8, varit med till min första (och förmodligen och förhoppningsvis sista) obduktion, pluggat på läsesalen och haft möte med tjejklubben. Nu är jag sliten och har ont i magen av att ha ätit alldeles för mycket fisksoppa följt av småkakor från igår.

Har ett ganska stort problem, jag vet inte var man kastar soppor här. Jag vet att M visade mig innan hon åkte iväg, men jag kommer inte ihåg vart det var! Dessutom måste jag tvätta snart, men det fanns ingen tid i dag och i morgon kommer jag hem vid nio tiden så hinner inte då heller. Onsdag har jag undervisning till fyra och ett möte vid sju så jag kanske kan hinna hem och slänga in en tvätt... men jag förstår inte hur mitt liv ska hänga ihop så här!

Nej, nu ska jag se om jag hinner läsa lite innan jag hoppar i säng (ok, jag har redan hoppat i sängen men i det minsta innan jag somnar...) :-)

Inga kommentarer: