tisdag 2 februari 2010

Resultatet av snö


Jag liknar en dränkt katt! Mina stövlar kommer att vara förstörda efter den lilla promenaden runt för att försöka hitta ett fint runt vitt second-hand bord (med matchande stolar!) till "min" nya lägenhet. Hur svårt kan det vara!? Hittade tillsist en stor second-hand butik fylld med möbler som jag tydligen har gått förbi utan att se i flera år! Och så var den stängd, redan klockan 15.30! Lite väl tidigt att avsluta dagen tycker jag... Får se om jag hinner ner en annan dag i veckan, men det verkar inte troligt med mitt schema. Kanske att fredag funkar.

Ja, ja, hur som helst så sitter jag nu nere på redaktionen och väntar spänt på att någon dyker upp. Vi skulle ha börjat för snart tio minuter sedan, men vädret gör det svårt att komma fram så förhoppninsvis börjar det snart dimpa ner andra dränkta katter!

Inga kommentarer: