lördag 13 februari 2010

Post-fredagsbars lördag

Alltid mycket att tänka på efter en långfredagsbar. Vem har gjort bort sig mest, vem har varit ledsen och vem har hittat drömprinsen förklädd som groda? Personligen har jag gjort bort mig lagom (kalla en väldigt bra kompis fel namn är INTE bra! - men inte något man inte kan rädda med hemagjorda brownies...), inte varit ledsen alls (bara lite trött och irriterad på folk som får lite väl mycket och uppför sig konstigt...) och inte hittat någon prins (och aktat mig för alla grodor!). I hela taget en ganska bra fest måste jag säga. Mycket dans, trevligt sällskap, cykeltur hem med en härlig granne som man kan skvallra av sig med på vägen!

I dag står den på Ikea, stan (kommer bara inte ihåg vad sjutton jag skulle ner och göra på stan!) och läsning. Har redan avvärkat tre (!) avsnitt av Greek en muffin och flera liter saft - jag som inte ens gillar saft! Måste komma ihåg att köpa riktig juice till frukosten, jag vet kalorier hit och dit men nej, jag kan inte leva med kalorifri saft som är så förbaskat sött att det klistrar och har sig - blää!

Inga kommentarer: