onsdag 20 december 2006

Inför hemresan

Allt är packat. Väskan är överfull precis som den ska och handväskan består i stortsätt bara av min stora sminkväska. Kul med tanke på att jag använder väldigt lite smink... Det enda som är irriterande är biljetterna. Jag har inte hunnit få mina sj-biljetter som jag ska ha mellan Arlanda och Västerås. Otroligt irriterande även om dom har sagt att jag ska få pengarna tillbaka. Det är ju nästan struntsamma eftersom det var så lite till att börja med, men nu ska jag köpa en ny biljet hem som säkert kommer att vara mycket dyrare! Äsch, jag kommer hem nu, så det är huvudsaken!


Har precis gjort klart det sista här så jag inte behöver göra en massa imorgon. Har ställt undan saker och ting, och äntligen fått en räkning, som ska betalas under tiden som jag är i Sverige, in på min netbank. Super bra! Även om jag skulle guidas ganska detaljerat av Johan över messenger... Pinsamt kanske, men han vet redan att jag är helt omöjlig till allt som har med min privatekonomi att göra så det var inget nytt för honom.


Det var en otroligt trevlig och mysig kväll med tjejerna idag! Vi fick en jätte god kyckling som Anne Sophie hade gjort och en väldigt smaskig chokladkaka som jag hade gjort. Berit stod för underhålningen, som hon brukar! Pratade lite smått om hur läsegruppen har gått och om hur vi vill att det ska fortsätta... Jag tror vi är ganska positiva just nu, hoppas bara det funkar resten av tiden.


Nej, nu ska jag sova så jag kan komma upp imorn. Det blir första dagen på jätte länge som jag verkligen MÅSTE vara upp före 7!! Hemskt! Jag ryser bara vid tanken!

Inga kommentarer: