lördag 30 januari 2010

Nytt




Ja, nu har jag kommit så mycket på plats som jag kan komma her i den nya lägenheten. Mina saker är i skåpen och det viktigaste, böckerna (!) står i bokhyllan. Stolen på bilden är den enda möblen jag har som är min... Utöver det har jag en säng, en bokhylla och en garderob. Ingen soffa man kan sova middagslur i, inget bord man kan plugga/äta/underhålla vid. Ah, jag har en tv också...
Det har varit tufft och jag har en känsla av att min rygg kommer att hålla det här emot mig ganska länge, men nu är det klart! Kanske promenarar jag ner på stan och kollar på gamla bord, men det ska verkligen vara billigt för att jag ska köpa något för bara tre månader.
Något annat, hur dum är jag som inte hade tagit bort alarmet på kalender i mobilen i morse!? Den ringde och sa; flyga till Tanzania! INTE det jag behöver tänka på i dag!!

Inga kommentarer: