söndag 24 januari 2010

Val

Vilken dag... trött och tröttare. Har fått McDonalds mat till frukost/lunch, sovit eftermiddagslur och nu äter jag flatbröd (har inte testat det förut, lite som knäckebröd med lättare att tugga:-). Dessutom trodde jag det var lördag, helt hundra faktiskt. Hade planerat att plugga "imorgon" men nu får jag se om jag hinner ikväll, eller hinner och hinner, orkar är nog ett bättre ord!

Har fått ett bättre erbjudande för flytten förresten, 700kr för allt. Bättre än 1800kr men ändå mycket pengar. Det hade varit så mycket trevligare om jag bara hade kunnat göra det med kompisar men nu ser min realitet inte riktigt sån ut... tyvärr.

Nej, nu kallar soffan och Vänner, måste se om jag orkar promenera ner på stan och hämta min cykel, dum som jag är står den där nere och jag ska ju använda den imorn! Orka orka orka...

Inga kommentarer: