torsdag 28 januari 2010

Plötsligt slår det...

Min förra födelsedag... Mysigt mysigt

Jag förstår inte att jag ska lämna över min fina lägenhet till en annan i morgon. Hur kunde allt bli så fel!? Just i en av dom tuffaste terminer jag någonsin kommer att ha är mitt liv kaos, jag kommer att flytta fyra gånger dom närmaste sex månaderna. Men det är inte ens det som stör mig mest, det som verkligen slår hårt är att det här har verkligen har känts som mitt hem och det förlorar jag nu. Av alla gånger jag har flyttat är nog den här gången värst. Alla andra gånger har jag varit klar att komma vidare, det har varit rätt, men det är inte rätt den här gången, det är så fel. Det här skulle ju vara mitt hem resten av studietiden. Jag kommer ihåg lättnade när jag hittade den, nu var jag säker, nu kunde jag känna mig hemma. Hur kunde jag vara så dum att jag har låtit det glida ur händerna på mig!?

Inga kommentarer: