lördag 23 januari 2010

Sen!

Vart tar dagen vägen!? Har inte alls kommit upp i dag. Läst Harry Potter (ja, igen!) i sängen och slösurfat till 15 och sen kutat i väg till apoteket för att hinna köpa lidocain. Har hört att det ska funka på ömma fötter i höga klackar så nu testar jag. Hoppas verkligen inte fötterna domnar helt och hållet... tror verkligen inte det, men det är ändå det samma vi använder när vi ska lokalbedöva och sy... Fast i och för sig så blir det givet med injektion och det här är ju bara en lokalbedövande creme, så inte alls lika starkt. Hoppas i alla fall mina fötter klarar dom skyhöga klackarna som är otroligt vackra, men förmodligen döden att gå i! (dessutom första gången jag ska ha på mig dom, hara bara värmt upp dom lite här hemma i går...)

Ok, jag liknar något som inte borde vara utanför en dörr just nu, så måste hoppa in i dushen och se hur stor en omvandling jag kan göra på... Jesus!! EN TIMME!!!

Inga kommentarer: