tisdag 26 januari 2010

Vilse...

Det liknar en labyrint hemma i min lilla lägenhet. Allt ligger huller om buller och jag hittar ingenting. Hälften ligger i pappkassar och i Ikea påsar, andra hälften ligger utspritt på golvet, i soffan och i sängen (ingen aning om var jag ska sova i natt!). Hur sjutton samlar man på sig så mycket?? Det är ju sanslöst. Hälften av sakerna är sånt som jag inte alls använder men som följer med efter som "jamen jag kanske kommer att använda den om ett år eller så..." eller "nej, den har jag ju fått av XX den kan jag ju inte slänga". Måste vara hård nu, kan inte släpa runt på allt det här. Dessutom måste jag bestämma mig för vad jag ska lägga i pappkassen jag ska ställa i källaren i 6 månader. Saker som jag inte vill slänga, men som inte används på ett halvår... Hmm... Sjutton också!

Inga kommentarer: