måndag 18 januari 2010

Usel bloggare

Jep, det är jag... Usel bloggare!

Har idag suttit vid mitt köksbord med böckerna i AM och SM hela dagen, med en mini paus då jag gick ut och hämtade några Samosas. Min bak känns väldigt öm och jag tror snart jag har sittsår... Kanske lite överdrivet med tanke på att det egentligen är första dagen jag verkligen sitter och pluggar. Vilket självklart är anledningen till att det är så jobbigt, det och att tentan är imorgon!

Helgen har varit underbar med systeryster på besök! Brunch, skridskor, film i soffan (och i torsdags på bio, Avatar rekomenderar staaaaarkt!!) och pankakor med glass! Härlig härlig helg! Det har bara inte gått så bra ihop med bloggen... den nedprioriteras helt ekstremt just nu, men på den andra sidan så är mitt liv ganska ospännande just nu.

Imorgon tenta, på torsdag skriva under på kontrakt till nya lägenheten (suck suck suck!!), lördag K's kandidatfest (present!!??? hjälp!!), måndag börjar sista året på medicin, onsdag tjejklubben (måste nog säga upp mig, kommer inte kunna pusslas ihop tror jag tyvärr...), tordag flyttar jag och någonstans mellan imorgon och torsdag ska lägenheten packas ner... Nej, bloggen är inte högprio just nu... :-(

Inga kommentarer: