torsdag 21 januari 2010

Ska jag vara pilot i vår??

Såg precis den här jackan... Väldigt fin tycker jag. Jag har ju en läder jacka, men den ser helt annorlunda ut. Dessutom är den här inte ens läder, plast... så måste kolla in den IRL innan jag köper den, om den känns alldeles för plastig är den inte värd 599kr som är vad den kostar. I och för sig, 599 svenska kronor, måste kolla upp vad den kostar här i Danmark. Sen kan jag inte helt se om den är svart eller brun, tycker den ser brun ut på den här bilden, men på dom andra bilderna såg den mera svart ut. Vill helst ha den i mörkt brunt, har ju en svart, så liiiite skillnad får det gärna vara.

Uhhh! Har förresten gjort ett kap i dag! Acne kavaj reat ner med 70%! Januari är en underbar månad! Ska dessutom ha "Buy Nothing Month" igen i februari så känns som om jag måste passa på... men det förstör nog lite poängen i och för sig... hmm...

Inga kommentarer: