tisdag 26 januari 2010

Utmattad

Ja, så ligger jag nu. Utmattad och sliten. Har packat och packat och städat och slängt bort och det är ändå inte färdigt än!! Jag förstår inte hur allt har hamnat i mitt hem!? Vem har släpat hit allt!? Det kan verkligen inte vara jag! Jag vill inte tänka på hur mycket pengar jag egentligen har kastat ut i dag, eller skog för den delen, för det var helt otroligt mycket papper. Anteckningar från anatomin, biokemin och sundhedspsykologi som nu får slängas och glömmas... ganska befriande faktiskt. Har det mesta av köket kvar att packa och så småtterier men det får jag ta i morgon när jag kommer hem efter en sjukt lång dag (har undervisning från 8-16 på Skejby och tjejklubben 16-18 ute i Hasle). Torsdag ser lika illa ut, undervisning 8-16 och flytt 17--> evigheters evighet!! Nu måste jag slänga mig i sängen (ja, fastän klockan bara är nio!)!

Inga kommentarer: